10 Eylül 2008 Çarşamba

4 yorum:

GULSUM dedi ki...

Merhaba.
Hayırlı olsun!Lezzetli tariflerini bekliyorum,ama tariflerinin senin tarafından yapıldıktan sonra çekilmiş olan fotoğraflarıda olsun ki bende aşka gelip yemek,pasta,börek yapayım:)

Pastacı Kedi dedi ki...

Sevgili Guuulsüm Arkadaşım,

Yorumun için çok teşekkürler...
Seni her zaman sanal Evime kahve içmeye bekliyorum (Tabii ordayken, burdaysan da gerçek evime elbette :)))

Unknown dedi ki...

Güzellllll,
Ben hep fotograflar ile ilgili bir site açarsın diye bekliyordum :) Yanılttın....
Her zaman öğrenme azim ve isteğini takdir etmiştimmmmm.
Başarılar demiyorum; çünkü başaracağına zaten yürekten inanıyorum.
Sevgiler...
Selda

Pastacı Kedi dedi ki...

Sevgili SELDOŞ'UM ve GUUULSÜM'ÜM,

İkinize de çok teşekkür ederim.
Demek fotoğraflarla ilgili bir seti bekliyordun benden, Seldoş! Neyse senin için bu siteye de arada bir fotoğraf koyabilirim belki :)))

Hadi artık ben biraz öğreneyim de sana da açalım güzel bir site...

Guuulsüm arkadaşım, sen de pasta yerine bizim yerimize fotoğraf çek artık, ne yapalım... Heh heh heeehhh...