10 Eylül 2008 Çarşamba

Merhabalar, Ben Geldim... :))

Merhaba Dostlar,

Uzun süredir yapmayı isteyip de o bahane, bu bahane bir türlü elimin değmediği blog açma isteğimi sonunda gerçekleştiriyorum. Umarım güzel ve keyifli vakit geçireceğimiz ve girdiğinizde çıkmak istemeyeceğiniz bir sitemiz daha olmuş olur. Burada daha çok, bana büyük keyif veren ve sıkıntılı zamanlarımda beni alıp başka diyarlara taşıyan pasta ve yemek yapımı konuları ağırlıklı olmak üzere her şeye yer vermeye çalışacağım. Bööööyle güzel bir yolun başlangıcında, hep birlikte bu yola devam etmek ve yol boyunca hep güzel şeyleri paylaşabilmek ümidiyle...

6 yorum:

İLKAY dedi ki...

Canımmmmm çok şükür Adana'dan bir de sen varsın artık....çok mutluyum...
Umarım buralarda hep ama hep mutlulukları sevinçleri mmmm nefis lezzetleri paylaşırız...

İYİ Kİ VARSIN...
İYİ Kİ DOSTUMSUN...

Sevgilerimle,
İlkay

İLKAY dedi ki...

HAYIRLI OLSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

YİNE BEN::))))))))))))))))))

Pastacı Kedi dedi ki...

Canım Papatya'm benimmmm...

Teşekkür ederim. Ben de aynı dileklerini paylaşıyor, burada hep mutluluklarımızı, sevinçlerimizi paylaşalım diyorum, inşallah...

NOT: Seni her daim sanal evime kahve içmeye bekliyorum, müsait olduğun her zaman da gerçek evime elbette... :)

oznurundunyasi dedi ki...

hoşgeldinnnnnnnnnnn...
canım aramıza hoşgeldin..
sevgiler

Pastacı Kedi dedi ki...

Öznurun dünyası,
Çoookkk teşekkür ederim canım...

Adsız dedi ki...

Sevgili adaşım Pastacıkedi;
doğumgünü pastamı burda görmek ve içten yorumunu okumak beni çok mutlu etti ve duygulandırdı.Ayrıca esprilerin beni gülümsetti.Şirin tabirlerin ))) cozlatmak gibi.sevimli itirafların (keki marketten almış olman).Hayatımda yediğim en lezzetli pastalardan biriydi.Çünkü içinde senin güzel kalbin gibi güzel ellerinin sevgisi ve güzel gözlerinin nuru vardı.Seni seviyorum melek kalpli arkadaşım.
Demişsin ya daha yeni doğdu ve ağlıyor diye ve bu yazın ağlamamı unutturup beni güldürdü. Samimi olduğumuz o hafta da ben sürekli ağlıyordum ve sen beni teselli edip gülümsetmiştin.Ne mutlu bana ki; o hafta bana böyle bir dost kazandırdı.Hep beraber nice mutlu yıllara. ŞebnemRa.