17 Eylül 2008 Çarşamba

Sevgili Adaşıma Doğum Günü Pastası



Günaydııııııııııııııınnnnn..... :)))

Güzel bir gün geçirmek dileğiyle herkese günaydın, arkadaşlar...

Evvelki gün çooooook sevgili, biricik arkadaşım, adaşım, ŞEBNEMİM'in ağlayarak dünyaya gelişinin yıldönümüydü. Ağlayarak dünyaya geldin, hayatın boyunca HEP GÜLERSİN, İNŞALLAH!

İYİ Kİ VARSIN ŞEBNEMİM. İYİ Kİ DOĞMUŞSUN. İYİ Kİ SENİNLE TANIŞMIŞIZ. İYİ Kİ... İYİ Kİ... İYİ Kİ...
Ne güzel bir arkadaşınız sadece varlığıyla, sizin yanınızda(kalbinizde) oluşuyla size binlerce kez (İYİ Kİ) DEDİTTİREBİLİYORSA... Ne mutlu size. Yani bana ne mutlu ki sen VARSIN, BİRİCİK ARKADAŞIM, ADAŞIM.

Daha nice güzel,
Sağlıklı,
Mutlu,
Neşeli,
Sevdiğin kişilerle,
Sevdiğin işlerde,
Sevdiğin yerlerde,
Sevdiğin renklerde,
Sevdiğin melodiler eşliğinde,
Gönlünce gönlüne göre nice seneler geçirmen,
Hayatın boyunca nice (İYİ Kİ...'ler) diyebilmen ve
Beraber nice güzel seneler geçirebilmemiz dileğiyle...


İşte bu sevgili arkadaşım ŞEBO'ya benim deyimimle ŞEBOLOOOOM'a kendi ellerimle güzelll bir pasta yapmak istedim. Ama malesef bu aralar biraz rahatsızım diye çok oyalayıcı pastalar da yapamıyorum. (Bu zor bişey aslında hem bişeyler yapmak isteyip de hem de yapamamak, yapacak gücü kendinde bulamamak!) Ama o özel günü es geçmek veya sevgili adaşıma dışarıdan pasta almak istemediğim için ben de biraz kolayına kaçtım. Yani bazı arkadaşların deyimiyle uyduruk pasta yaptım. Bilmem adaşım tadını beğendi mi pastasının!.. :)


Şimdi tarife geçelim. Çok kolay ve çok özel bir pasta. :)
-) Önce markete gidip hazır keki alıyorsunuz. (He he heee, bu işin en zevkli yanıııı)

-) Kakao veya neskafe ile (isterseniz sütle, meyve suyuyla, hatta reçel suyuyla bile olabilir) keki ıslatıyorsunuz.

-) Üstüne istediğiniz bir pudingi yapıp döküyorsunuz.

-) Arasına muz, (isterseniz dövülmüş fındık, fıstık, çikolata parçaları işte ne isterseniz, evde ne varsa o anda, Allah ne verdiyse, kısacası Sevgili Doğumgünü Çocuğu'nun kısmetinde o yıl ne varsa)koyarak tekrar üstünü pudingle kapatıyorsunuz.

-) Veee en üstüne de içinizden ne geliyorsa, sevgili arkadaşınız için ne mesaj yazmak istiyorsanız onu yazarak, keyfinize göre süslüyorsunuz. (He he heee, bu da işin en zevkli yanııı)

(Kısacası bu işin her yanı zevkli, çünkü sevdiğiniz kişi için yapıyorsunuz!!!)
(Allah sağlık versin, hep yapalım, inşallah!)

Nice gönlünce yıllaraaaaaaaaaaaaaa, biricik arkadaşımmmm...
(O kendini biliyor!) :))

8 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

sevgili pastacı kedi,öncelikle blogun hayırlı olsun.puzzlelarımı beğendiğine sevindim.sen de paylaşsana kendi yaptıklarını burada.

Pastacı Kedi dedi ki...

İnşallah Yasemin'ciğim,
Teşekkür ederim. Güzel paylaşımlar dileğiyle...

NiNo dedi ki...

noice yillarrr

Pastacı Kedi dedi ki...

Şebolooommm,
Üstteki yorum da sana gelmiş :)))
Nice nice yıllaaaaarrrr...

Halenze dedi ki...

şeboo hanım doğum gününüz kutlu olsun ne güzel bi pasta yapanınız var:))) sizind e ellerinize sağlık..

Pastacı Kedi dedi ki...

Teşekkürler Halenze.

Bak Şeboooo, bu yorum da sana gelmiş, seni kıskanmaya başladım, (Nazan gibi) ona göre haberin olsun yaniiii :)))

Aslıhan Yerlikaya dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun canım :)

Nilgün Kaynana dedi ki...

Canım Sen gerçekten pastacı bir kedisin :) ne güzel tarifler veriyorsun siteni de çok beğendim. Bir kaç tane tarifini de yaptım, nefis pastalar, çok lezzetli oldular canım teşekkür etmek istedim.

Pastacı Kedi; Her bilgi bir hazinedir ve bütün güzel hazinelerin gelecek kuşaklara miras olarak bırakılması gerekir diye düşünüyorum. Sen de bu yemek tariflerin ve yaptığın bu blog ile bir miras avukatı gibi bu bilgi mirasının bize ve diğer insanlara ulaşmasını sağlıyorsun bu çok güzel bir şey. Tebrik ediyorum canım ellerine sağlık. Patilerini sıkıyorum Pastacı Kedi :)